NCCA Awards

NCCA HRM AWARD

Human Capital is dé succesfactor bij uitstek voor een excellente customer experience. In jouw organisatie staat engagement van medewerkers centraal. Je hanteert een vernieuwende, duurzame en integrale HR aanpak voor klantadviseurs. Je bent een topper die HR naar een hoger niveau tilt en laat zien dat de oplossing op het gebied van HR zichtbaar bijdraagt aan de organisatie missie en vision. Dan kom jij in aanmerking voor een HRM Award.

NCCA STRATEGY AWARD

De keuze voor de juiste customer approach en channel strategy is in hoge mate van invloed op de klantbeleving. Organisaties die de klantbeleving verhogen door het uitvoeren van een zorgvuldig geformuleerde klantcontactstrategie strijden om een Customer Strategy Award. Vanuit een heldere visie weten zij gemaakte keuzes zichtbaar te vertalen binnen hun organisatie, wat tevens leidt tot een aantoonbaar substantiële verbetering van de klantervaring en bijdraagt aan het realiseren van de bedrijfsstrategie.

NCCA TECHNOLOGY AWARD

Deze award wordt toegekend aan een profit- of non-profitorganisatie, die vanuit innovatie, operational excellence of vergaande digitalisering een significante verbetering levert aan de customer journey. Deze verbetering blinkt uit in groot gebruikersgemak, snelle dienstverlening, meer transparantie en proactiviteit en is in concrete getallen, dan wel doelen, uitgedrukt. Baanbrekende apps, wearables, drones en andere technologietoepassingen als touch interactives dragen hier aan bij. Maar ook tooling vanuit de cloud, die leidt tot een substantiële verbetering van het WFM, QM en KM. Deze award kan zowel voor B2C als B2B worden toegekend.

NCCA PARTNERSHIP AWARD

Voor de beste case op het gebied van samenwerking tussen twee (of meer) partijen in een contactcenterorganisatie. De samenwerking leidt zichtbaar tot meer dan de som der delen. De winnende partners versterken elkaars inzet op het terrein van klantcontact en blinken uit rondom een outsource-, insource- of co-sourcetraject.

Sponsors