MVO-PRIJS

De deelnemende contactcenters aan de Plantronics Team Trophy 2017 haalden samen € 84.828 op voor War Child, het goede doel van dit jaar. Tijdens het CustomerFirst Gala overhandigden de zeven teams - 4DMC, Call-IT, Cygnific, Ditmeijers’, NUON, PCS en Triple Tree Callcenters - op het podium van het Beatrix Theater in Utrecht de cheque aan Victor Reinier, ambassadeur van War Child.

Inschrijving voor Plantronics Team Trophy geopend

Gewoonweg goed om goed te doen voor een goed doel

Omdat het bijdraagt aan de trots op je werk. Omdat het een reëel en positief beeld geeft van het werken in een contactcenter. Omdat je een steentje wilt bijdragen aan de maatschappij. En omdat je de activiteiten van War Child van harte ondersteunt. Redenen genoeg om in 2017 met je contactcenter deel te nemen aan de Plantronics Team Trophy.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen draagt op diverse fronten bij aan de prestaties van organisaties. Het heeft een positief effect op de individuele prestaties van medewerkers, de klantreviews en daarmee op de beeldvorming van een organisatie. Kortom, het loont om met MVO actief bezig te zijn. Dat beseft ook de organisatie van de Plantronics Team Trophy. Het gezamenlijke doel staat centraal. Het is gewoonweg goed om goed te doen voor een goed doel.

De inschrijving voor de Trophy is per direct geopend. In totaal biedt de Plantronics Team Trophy plaats aan maximaal 10 deelnemende contactcenters, zowel facilitair als inhouse. Alle deelnemers krijgen ruim het podium tijdens de feestelijke uitreiking van de NCCA Awards op het CustomerFirst Gala in april 2017.

In voorgaande jaren wisten de diverse deelnemers honderdduizenden euro’s op te halen voor diverse charitatieve instellingen, waaronder KWF Kankerbestrijding, Liliane Fonds, Cordaid Mensen in Nood, Stop Aids Now!, Wereld Natuur Fonds en het Ronald McDonald Kinderfonds.

Het goede doel voor de Plantronics Team Trophy 2017 is War Child

‘War Child zet zich in voor een beter leven van honderdduizenden oorlogskinderen. We helpen ze met het verwerken van hun ingrijpende ervaringen.’ Miljoenen kinderen groeien op in oorlog. Oorlog die een verwoestende invloed heeft op hun ontwikkeling. Geweld, misbruik, verwaarlozing en verlies maken hen somber. Angstig. Agressief. Ze kunnen niet normaal kind zijn.

Kinderen horen niet thuis in oorlog. Nooit.

Ze hebben het recht op te groeien in vrede. Zich op een gezonde manier te ontwikkelen, in een veilige omgeving. Te worden wie ze willen zijn. Kinderen die opgroeien tot evenwichtige volwassenen, zijn later beter in staat conflicten te voorkomen of op te lossen. Die generatie vormt de hoeksteen van een toekomst in vrede.

Laat kinderen weer kind zijn

Door War Child te steunen kunnen we oorlogskinderen beschermen en helpen om hun ingrijpende ervaringen te verwerken. Met een effectieve mix van psychosociale hulp, scholing en bescherming. Door samen met ouders, verzorgers, leraren en lokale overheden een veilige omgeving te creëren. Waar kinderen weer kind kunnen zijn. Zodat ze weer vertrouwen krijgen. In zichzelf en in hun toekomst.

Samen halen we de oorlog uit een kind.

Belperiode
Dit jaar zal gebeld worden van 6 t/m 18 februari 2017. Er is plek voor tien deelnemende contactcenters. Zowel facilitaire als ook inhouse contactcenters kunnen meedoen.

Uitreiking
De opbrengst van de Plantronics Team Trophy 2017 wordt bekend gemaakt tijdens het NCCA Awards Gala in april 2017 in Utrecht.

Goede doelen

WarChildlogokleur

2017

War Child
KWF_logo

2016

KWF Kankerbestrijding
liliane_fonds_PayOff_onder-fc

2015

Liliane Fonds
Cordaid_kleni

2014

Cordaid
stop_aids

2013

Stop Aids Now
wwf

2012

WWF
ronald

2011

Ronald McDonald Kinderfonds
AMREF2010

2010

AMREF Flying Doctors
img_simavi

2009

Simavi
Kinderpostzegels

2008

Kinderpostzegels
WARchild

2007

War Child
logo_nrk

2006

Het nederlandse rode kruis
KWF_logo

2005

KWF Kankerbestrijding
Cliniclowns

2004

Clini Clowns